Založ si blog

Krátke príbehy zo života cukrovkára #1 festival

,,Išiel by som sa najesť” povie kamarát a užívajúc si festivalovú náladu vydá sa k najbližším stánkom. Dilema je jasná – kebab alebo plnený lagoš? Kým jeho hlava hľadá víťaza, tá moja kalkuluje. O 2 ráno mi ten večerný inzulín už asi pôsobiť nebude, mohla by som spraviť ,,príležitostnú” výnimku (a že tým príležitostí sa nazbiera veľa) a pripichnúť si zopár jednotiek aj v túto neskorú hodinu. Moje nádeje však ihneď prekazí zdravý rozum pripomenajúc mi koľko vína a iných omamných látok, ktoré mi už zrejme zdvihli moju hladinu cukru do závratných výšok, sa vo mne nachádza. Predpokladám ešte také 2 až 3 hodinky skákania pri pódiách spojených s možným aj nemožným alkoholom… toto všetko môže mať za následok… vlastne neviem čo presne, buď jedno alebo druhé, cukor vysoký alebo nízky. Jedno viem ale určite, nechce sa mi tráviť čas pichaním si ihly do prstu a zisťovaním ,,ako sa situácia vyvíja” – a to najmä v mase opitých ľudí. Takže nie, aj keď sa vôňa burgrov šíri okolím a moj kamarát sa nevie nabažiť plneného langošu poliateho kečupom a syrom, ja sa snažím byť silná a poviem: ,,Veď ja vlastne nie som hladná, diki neprosím.“ aj keď by som najradšej zastavila čas a vyjedla každý jeden stánok (s výnimkou vegetariánskych tofu mňamiek). Tak, ďalší krásny večer inzulínovej dilemy za mnou. Život je krásny, s cukrovkou určite.

Keep calm and take insulin

PS: Pozdravujem všetkých festivalových cukrovkárov

Krátke príbehy zo života cukrovkára #2

18.08.2016

Je tomu nejaký ten rok, čo do kaviarní a reštaurácií zavítala hipster móda. Suroviny fresh a bio, jedlá raw. Všetko zdravé, ekologicky pestované, bez pesticídov a týrania zvierat. Spoločnosť sa stala domnele uvedomelá, každému záleží čo má na tanieri. Ja som ako väčšina tomuto novému prúdu, šíriacemu sa ako mor po bratislavských uliciach, fandila. Čo môže byť [...]

Russia Lenin Death Anniversary

Ruskí komunisti zúria. Tvrdia, že Putinov obľúbený filozof bol silný zástanca fašizmu

28.04.2024 17:00

Komunisti žiadajú prokuratúru, aby posúdila tvorbu filozofa Ivana Iľjina. Riaditeľ školy, ktorú po ňom pomenovali, vidí v pozadí sprisahanie Západu.

spišiak

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.

Titanic - fotografia ľadovca

Hodinky najbohatšieho muža na Titaniku sa predali za viac ako milión libier

28.04.2024 16:28

Zlaté vreckové hodinky, ktoré patrili najbohatšiemu cestujúcemu na palube Titaniku, sa predali za takmer 1,2 milióna libier.

fico, šimečka

Prieskum: Smer vedie, ale PS a Hlas sú blízko. V parlamente by boli aj SNS a Republika

28.04.2024 14:45

Najvyššie preferencie v apríli má strana Smer, ktorá by získala 21,1 percenta hlasov. V parlamente by bolo podľa prieskumu Focusu 7 strán.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 3553x
Priemerná čítanosť článkov: 1777x

Autor blogu

Kategórie

Archív